Arendusprojekti lõppeesmärk:
Pikemaajaline eesmärk – õpetajate sise- ja väliskoolitus õpetajate digipädevuse arendamiseks. Õpetajatele toimuvad digikoolitused.
Pikemaajaline eesmärk – õpetajate sise- ja väliskoolitus õpetajate digipädevuse arendamiseks. Õpetajatele toimuvad digikoolitused.
Arendusprojekti lõppeesmärk – kasutusele võtta digivahetund õpetaja digipädevuse edendamiseks ja
vähemalt 4 õpetajat teevad avatud digitunde.
Mis on tänaseks läinud
hästi?
- õpetajad on digikoolitustest informeeritud
- õpetajatele on tehtud 5 digikoolitust:
- 30.11. Vittle koolitus algklasside õpetajatele
- 2.12. õpetajatele tutvustati digiprojekti
- 8.12. Kahoot koolitus õpetajatele
- 9.12. Quizizz koolitus õpetajatele
- 8.12-9.12 on läbi viidud 2 digitundi teemal "KoodiTund"
- 16.12. Qr koodi koolitus õpetajatele
- 28.12. - 29.12. koolitus õpetajatele: "IKT ja muutuv õppimine"
- koolitustel suur osavõtt
- koolitustel on positiivne tagaside
Milliseid takistusi on tekkinud, mis ei ole läinud
plaanipäraselt?
Digivahetund – esimesel korral mõistsime, vahetund on meile liiga lühike ja see tuleb muuta digitunniks.
Digivahetund – esimesel korral mõistsime, vahetund on meile liiga lühike ja see tuleb muuta digitunniks.
Aeg digitunniks – ei sobi kõikidele
õpetajatele, sest samal ajal toimub ka gümnaasiumi uurimistööde juhendamine;
algklassimaja ning põhikooli- ja
gümnaasiumimaja koolitusi ühele ajale panna ei saa. Uute programmidega tutvumine ja tundide ettevalmistamine võtab planeeritust rohkem aega.
Õpetajate kaasamine - õpetajate vastuseis – nende
väitel pole sobivaid vahendeid õpetajatel ja õpilastel.
Mida teeksite teisiti?
Mida teete edasi?
- digikoolitused jätkuvad II poolaastal
- õpetajad valmistavad ette digitunde
- õpetajad kasutavad tundides IKT vahendeid
- õpetajad saavad tundi kutsuda haridustehnoloogi
- tunnustame ja kiidame õpetajaid digitundide eest
- õpetajalt õpetajale koolitused (alustatud 2009.a. ÜG-s)